Toata lumea stie ca retelele de socializare reprezinta o unealta importanta pentru influentarea modului in care functioneaza brandurile si pentru modul in care interactioneaza cu clientii in mediul digital. Ele au un rol crucial in stabilirea recunoasterii brandului, extinderea audientei, influentarea comportamentului consumatorilor si formarea perceptiilor despre brand. Platforme precum Facebook, Instagram, Twitter și LinkedIn sunt unelte puternice pentru ca permit comunicarea directa intre branduri si publicul lor tinta, depasind barierele geografice si promovand conversatii instantanee.
Desigur, este important sa subliniem importanta utilizarii imaginilor si dimensiunile corecte ale imaginilor pentru fiecare platforma de socializare. Adica, nu poti folosi aceleasi dimensiuni pe Instagram ca pe Twitter sau Snapchat, nu-i asa?
Iata un ghid de dimensionare a imaginilor pentru retelele de socializare:
Instagram:
Imagine de profil: 110 x 110 pixeli
Postari foto: 1080 x 1080 pixeli
Postari peisaj: 1080 x 566 pixeli
Postari portret: 1080 x 1350 pixeli
Stories: 1080 x 1920 pixeli
X (Twitter):
Imagine de profil: 400 x 400 pixeli
Imagine de antet: 1500 x 500 pixeli
Imagine in flux: 1200 x 675 pixeli
Imagine partajata: 1024 x 512 pixeli
Imagine Twitter Card: 1200 x 628 pixeli
Facebook:
Imagine de profil: 180 x 180 pixeli
Imagine de coperta: 820 x 312 pixeli
Imagine partajata: 1200 x 630 pixeli
Imagine miniatura pentru link partajat: 1200 x 627 pixeli
Imagine pentru eveniment: 1920 x 1080 pixeli
Snapchat:
Imagine pentru geofiltru: 1080 x 2340 pixeli
Imagine Snap Ad: 1080 x 1920 pixeli
Pinterest:
Imagine de profil: 165 x 165 pixeli
Imagine pin: 1000 x 1500 pixeli (rata de aspect 2:3)
Imagine pentru coperta a tabloului: 800 x 450 pixeli
Acum ca ai aflat dimensiunile corecte ale imaginilor pe retelele de socializare, iti va fi mai usor sa iti planifici postarile?