Toata lumea stie ca retelele de socializare reprezinta o unealta importanta pentru influentarea modului in care functioneaza brandurile si pentru modul in care interactioneaza cu clientii in mediul digital. Ele au un rol crucial in stabilirea recunoasterii brandului, extinderea audientei, influentarea comportamentului consumatorilor si formarea perceptiilor despre brand. Platforme precum Facebook, Instagram, Twitter și LinkedIn sunt unelte puternice pentru ca permit comunicarea directa intre branduri si publicul lor tinta, depasind barierele geografice si promovand conversatii instantanee.

Desigur, este important sa subliniem importanta utilizarii imaginilor si dimensiunile corecte ale imaginilor pentru fiecare platforma de socializare. Adica, nu poti folosi aceleasi dimensiuni pe Instagram ca pe Twitter sau Snapchat, nu-i asa?

Iata un ghid de dimensionare a imaginilor pentru retelele de socializare:

Instagram:

Imagine de profil: 110 x 110 pixeli

Postari foto: 1080 x 1080 pixeli

Postari peisaj: 1080 x 566 pixeli

Postari portret: 1080 x 1350 pixeli

Stories: 1080 x 1920 pixeli

X (Twitter):

Imagine de profil: 400 x 400 pixeli

Imagine de antet: 1500 x 500 pixeli

Imagine in flux: 1200 x 675 pixeli

Imagine partajata: 1024 x 512 pixeli

Imagine Twitter Card: 1200 x 628 pixeli

Facebook:

Imagine de profil: 180 x 180 pixeli

Imagine de coperta: 820 x 312 pixeli

Imagine partajata: 1200 x 630 pixeli

Imagine miniatura pentru link partajat: 1200 x 627 pixeli

Imagine pentru eveniment: 1920 x 1080 pixeli

Snapchat:

Imagine pentru geofiltru: 1080 x 2340 pixeli

Imagine Snap Ad: 1080 x 1920 pixeli

Pinterest:

Imagine de profil: 165 x 165 pixeli

Imagine pin: 1000 x 1500 pixeli (rata de aspect 2:3)

Imagine pentru coperta a tabloului: 800 x 450 pixeli

Acum ca ai aflat dimensiunile corecte ale imaginilor pe retelele de socializare, iti va fi mai usor sa iti planifici postarile?