Politica de confidenţialitate

Politica de confidențialitate și de prelucrare a datelor cu caracter personal

Data intrării în vigoare: august 2019

Această Politica de confidențialitate și prelucrare a datelor cu caracter personal, se aplică pentru www.inkdigital.ro deținut și operat de Savin C. Florin Dragos PFA cu sediul in Brasov, Str. Nucului Nr. 33, Judet Braşov, înregistrată la ORC Brașov sub nr. F8/446/2019, având CUI 40970210, email office@inkdigital.ro.

Prin această Politică de Confidențialitate vă explicăm modul în care colectăm și utilizăm informațiile, care ar putea include datele personale pe care le furnizați:

  • prin intermediul website-ul nostru: http://www.inkdigital.ro .
  • prin intermediul paginii noastre de facebook:   https://www.facebook.com/Inkd.ro/

Inkd Digital desfășoară următoarele activități:

  • Servicii de marketing;
  • Servicii de advertising;
  • Servicii de web development;
  • Servicii de închiriere săli și spații pentru organizarea evenimentelor;
  • Servicii de consultanță și management;
  • Servicii de grafica;
  • Servicii conexe (comercializarea diverselor produse, servicii de print, etc.).

Pentru desfășurarea activității comerciale suntem nevoiți să prelucrăm date cu caracter personal ale clienților, angajaților și partenerilor contractuali.

Website-ul nostru și pagina de Facebook au rolul doar de a prezenta compania, activitățile noastre și de a mijloci comunicarea între părți.

Colectare de date

Prin intermediul website-ului nostru colectăm date cu caracter personal astfel:

  • În momentul accesării website-ului, prin intermediul cookie-urilor instalate. Principalul scop al acestora este îmbunătățirea navigării pe website (preferințe limbă, vizualizare etc) dar și informații statistice. Informațiile suplimetare privind modul în care se prelucrează datele dumneavoastră prin intermediul cookie-urilor, puteți găsi prin accesarea Politicii noastre privind cookie-urile.
  • În momentul în care decideți să ne transmiteți un mesaj prin intermediul formularului de Contact. Astfel, pentru o comunicare eficientă avem nevoie de datele de identificare (Nume, prenume) precum și datele de contact (adresă de email și număr de telefon);
  • Prin intermediul paginii de Facebook, sunt colectate datele generale puse la dispoziție de Facebook, conform Politicii de securitate pe care ați setat-o în cadrul contului dumneavoastră.

Datele colectate prin intermediul formularului de contact sunt transmise către emailul nostru și nu sunt stocate decăt în folderele acestuia.

În cazul în care nu doriți transmiterea acestor date prin intermediul formularului nostru, puteți utiliza numărul de telefon al societății sau adresa de email, ambele disponibile în cadrul paginii de contact.

Scopul colectării datelor

Datele cu caracter personale colectate au scopul de a mijloci comunicarea, a gestiona relația contractuală precum și în baza interesului legitim al societății.

Astfel, scopul prelucrării în general este:

  • Gestionarea si administrarea relației contractuale cu clienții noștri: în acest scop prelucrăm datele personale necesare comunicării cu dumneavoastră (nume, prenume, adresă de corespondență, email, telefon) precum și informații relevante și necesare desfășurării activității (de ex. contracte, reclamații, plângeri, acțiuni în justiție etc.).
  • Supraveghere video: conform prevederilor Legi 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, avem obligația de a supraveghea spațiile comune, perimetrale și căile de acces ale locațiilor unde ne desfășurăm activitatea. Astfel, datele dumneavoastră cu caracter personal (imaginea foto-video) vor fi stocate și prelucrate conform prevederilor legale .
  • Customer care: Putem utiliza datele dumneavoastră de contact pentru a vă invita prin e-mail să scrieți un comentariu pentru clienții noștri. Acesta îi poate ajuta pe alți potențiali clienți să aleagă serviciile și locațiile noastre. Dacă trimiteți un comentariu, acesta poate fi postat pe website-urile nostru ori pe pagina de Facebook.
  • Activități de marketing: De asemenea, utilizăm datele dumneavoastră pentru activități de marketing, conform legii. În cazul în care utilizăm datele dumneavoastră personale în scopuri de marketing direct, precum newsletter-uri comerciale și comunicări de marketing privind produse și servicii noi sau alte oferte despre care credem că ar putea fi de interes pentru dumneavoastră, vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.
  • Alte comunicări: S-ar putea să existe și alte dăți când vom lua legătura prin e-mail, poștă, telefon sau SMS, în funcție de datele de contact pe care le partajați cu noi. Ar putea exista o serie de motive pentru aceste comunicări:
    1. Este posibil să trebuiască să răspundem și să rezolvăm cererile pe care le-ați efectuat.
    2. Când utilizați serviciile noastre, vă putem trimite un chestionar sau vă putem invita să scrieți un comentariu despre experiența dumneavoastră pe website-ul nostru sau al partenerilor noștri. Credem că acest serviciu suplimentar este util pentru dumneavoastră și pentru noi, deoarece ne vom putea îmbunătăți serviciile pe baza feedbackului primit. Bineînțeles, refuzul dumneavoastră de a completa acest chestionar nu afectează relația comercială dintre noi și nici nu va limita aaccesul sau drepturile dumneavoastră, completarea lui fiind una facultativă
  • Analiză, îmbunătățire și cercetare: Utilizăm datele dumneavoastră personale și în scopuri analitice, pentru a ne îmbunătăți serviciile, pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și pentru a îmbunătăți funcționalitatea și calitatea serviciilor noastre online și offline.
  • Securitatea, detectarea și prevenirea fraudelor: Utilizăm informații, care pot include date cu caracter personal, pentru a preveni frauda și alte activități ilegale sau care încalcă drepturile de autor, utilizarea cardurilor furate etc.. De asemenea, folosim aceste informații pentru a investiga și detecta frauda. Putem utiliza datele personale pentru evaluarea riscurilor și pentru scopuri de securitate. În aceste scopuri, datele cu caracter personal pot fi comunicate unor terțe părți, cum ar fi autoritățile naționale sau internaționale acreditate conform legii în vederea combaterii fraudelor bancare.
  • Motive juridice: În anumite cazuri, trebuie să utilizăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor sau pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a conforma solicitările legale din partea organelor de drept în măsura în care acest lucru este prevăzut de lege (de ex. în cazul unui control al Oficiului pentru Protecția Consumatorilor) .

Puteți alege oricând ce date personale (dacă există) doriți să ni le furnizați. Cu toate acestea, anumite date cu caracter personale, cele impuse prin lege sau contractual, sunt strict necesare desfășurării activității, motiv pentru care, în lipsa acestora nu vă putem oferi serviciul solicitat.

Datele prelucrate in scop de marketing sunt prelucrate doar în baza unui acord expres al dumneavoastră, acord ce poate fi oricând retras.

Datele prelucrate în scopuri statistice, de cercetare și analiză, sunt date anonimizate, ce nu permit identificarea dumneavoastră în nici un fel.

Modul de colectare al datelor

Datele cu caracter personal sunt colectate prin una din următoarel metode:

  1. Direct de la persoana vizată, prin interacțiunea directă cu unul din angajații noștri, desemnați special pentru acest scop;
  2. Prin intermediul solicitărilor persoanelor mandatate de dumneavoastră;
  3. Prin intermediul website-ului nostru, pe baza preferințelor de utilizare, în timpul vizitării paginii web, prin intermediul cookies-urilor. Pentru mai multe detalii legate de Politica de Cookies, te rog apasă aici.
  4. Prin intermediul paginii de Facebook, sau a altor rețele de socializare, pe baza informațiilor colectate și furnizate de acestea.

Nu folosim sisteme automate de prelucrare a datelor, dar daca totuși în viitor gradul de dezvoltare ne va îndemna spre o astfel de prelucrare a datelor cu caracter personal care produc efecte juridice sau vă afectează în mod semnificativ, vă vom informa despre măsurile adecvate implementate pentru a vă proteja drepturile și libertățile, inclusiv dreptul de a obține o intervenție umană.

Transferuri de date internaționale

Momentan societatea noastră nu transmite date cu caracter personal către alte persoane, aflate în state terțe din afara Uniunii Europene. În cazul în care, în viitor se va realiza un asemenea transfer, ne vom asigura că  destinatarii oferă un nivel adecvat de protecție a datelor și vom efectua aranjamente contractuale pentru a ne asigura că datele dumneavoastră personale sunt în continuare protejate în conformitate cu standardele europene. Ne puteți cere să vedeți o copie a acestor clauze folosind detaliile de contact de mai jos.

Securitate

InkDigital.ro respectă proceduri rezonabile pentru a împiedica accesul neautorizat la informațiile cu caracter personal și utilizarea necorespunzătoare a acestora. Utilizăm sisteme și proceduri adecvate pentru a proteja informațiile, inclusiv datele cu caracter personal. De asemenea, folosim proceduri de securitate și restricții tehnice și fizice pentru accesarea și utilizarea datelor personale pe serverele noastre, accesul la înregistrările CCTV este permis doar personalului autorizat.

Dintre măsurile de securitate efectuate, putem menționa securitatea fizică a datelor (toate datele în format fizic se aflî în spații monitorizate și cu acces restricționat), criptate (accesul la datele stocate online se efectuează doar pe nivele de acces, cu chei de control). Angajații noștrii sunt instruiți periodic privind respectarea procedurilor de securitate și confidențialitate ale companiei.

Retenţia datelor

Vom păstra informațiile dumneavoastră, care pot include date personale atât timp cât este necesar să vă furnizăm serviciile achiziționate, să respectăm legile aplicabile, să soluționăm litigii cu orice parte și altfel, dacă este necesar, pentru a ne permite să ne desfășurăm activitatea, inclusiv pentru a detecta și a preveni frauda sau alte activități ilegale.

De exemplu avem obligația de a păstra documentele aferente tranzacțiilor financiare 10 ani de la încheierea exercițiului financiar în care au fost prelucrate.

Înregistrările video le păstrăm pe o perioadă de maxim 30 de zile, cu excepția cazului când acestea sunt folosite în cazul unei cercetări penale sau judiciare.

Toate datele personale pe care le păstrăm vor fi supuse acestei Politici de confidențialitate. Dacă aveți o întrebare despre o anumită perioadă de păstrare pentru anumite tipuri de date personale pe care le procesăm despre dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați prin intermediul detaliilor de contact incluse mai jos.

Opțiunile și drepturile dumneavoastră

Dorim să vă controlați modul în care datele dumneavoastră personale sunt utilizate de noi. Puteți face acest lucru în concordanță cu prevederile Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date (art. 14-23) în următoarele moduri-:

  • Ne puteți solicita o copie a datelor personale pe care le deținem despre dumneavoastră;
  • Ne puteți informa despre orice modificare a datelor dumneavoastră personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dumneavoastră;
  • În anumite situații, ne puteți cere să ștergem, să blocăm sau să restricționăm prelucrarea datelor personale pe care le deținem despre dumneavoastră sau să vă opuneți anumitor moduri în care vă folosim datele personale; și
  • În anumite situații, puteți, de asemenea, să ne solicitați să trimiteți datele personale pe care ni le-ați dat unei terțe părți.

În cazul în care vă folosim datele personale pe baza consimțământului dumneavoastră, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment sub rezerva legii aplicabile.

În cazul în care procesăm datele dumneavoastră personale bazate pe interes legitim sau interes public, aveți dreptul să vă opuneți în orice moment utilizării datelor dumneavoastră personale dor în conformitate cu legislația aplicabilă.

Vă rugăm să ne informați cu promptitudine cu privire la orice schimbări sau inexactități la datele dumneavoastră personale, contactând office@inkdigital.ro .Vom rezolva solicitarea dumneavoastră în conformitate cu legea aplicabilă.

Întrebări sau reclamații

Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dumneavoastră personale sau dacă vreți să vă exercitați oricare dintre drepturile pe care le aveți în conformitate cu acest anunț, sunteți binevenit(ă) să ne contactați printr-o cerere scrisă fie la următoarea adresă: SAVIN C. FLORIN DRAGOS PFA cu sediul în BRASOV, STR. NUCULUI NR 33, Jud. Brasov, fie prin email la adresa office@inkdigital.ro

De asemenea, e bine să știți că la nivelul României funcționează Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (“ANSPDCP”) și că aveți dreptul să depuneți o plângere atunci când considerați că v-au fost încălcate drepturile, accesând site-ul web: www.dataprotection.ro.

Modificări ale notificării

După cum activitatea noastră se schimbă constant, această Politica de Confidențialitate se poate schimba în funcție de modificările legislative dar și dinamica activității. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra dumneavoastră (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dumneavoastră personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această procesare.

SAVIN C. FLORIN DRAGOS PFA