Identificarea si monitorizarea interactiunilor clientilor si a veniturilor generate de SEO in cadrul CRM.

In calitate de expert SEO, poate fi dificil sa demonstrezi modul in care eforturile tale contribuie la valorile de afaceri de baza, cum ar fi achizitia de clienti si veniturile.

Cu toate acestea, este simplu sa configurati Google Analytics pentru a monitoriza volumul de vizitatori care provin din cautarea organica. In plus, daca activati Urmarirea obiectivelor, este posibil sa urmariti numarul de clienti potentiali generati.

Desi obtinerea acelorasi date de atribuire in CRM si raportarea despre KPI, cum ar fi cate sanse noi de vanzari au fost produse de SEO, cate leaduri, numarul de clienti noi si asa mai departe, a fost anterior mult mai dificila.

Iata cum.

Utilizati parametri UTM

Pentru a obtine informatii despre achizitia de clienti si veniturile din SEO, adaugati parametri UTM la link-urile dvs. pentru a urmari anumite campanii si surse. Aceste informatii pot fi urmarite ulterior in CRM.

Integrati CRM-ul dvs. cu platforma de date analitice

Integrati sistemul dvs. de management al relatiilor cu clientii (CRM) cu o platforma de analiza (de exemplu, Google Analytics) pentru a obtine vizibilitate asupra informatiilor despre clienti si venituri asociate cu optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) in CRM.

Integrarea CRM cu platforma de analiza va poate ajuta sa obtineti informatii valoroase pentru imbunatatirea relatiilor cu clientii si optimizarea proceselor de afaceri.

Utilizati urmarirea obiectivelor

Stabiliti obiective in platforma dvs. de analiza pentru a monitoriza conversiile si veniturile clientilor. Acest lucru va va permite sa aflati valoarea vanzarilor generate din SEO in CRM.

Utilizati urmarirea evenimentelor

Utilizati urmarirea evenimentelor pentru a monitoriza anumite activitati de pe site-ul dvs. web, cum ar fi trimiterile de formulare sau apelurile telefonice. Acest lucru va va permite sa identificati ce pagini si cuvintele cheie genereaza cel mai mare numar de conversii si venituri.

Creati rapoarte personalizate

Generati rapoarte personalizate in CRM care afiseaza date despre clienti si venituri provenite din SEO. Acest lucru va va permite sa evaluati rapid influenta SEO asupra intreprinderii dvs.

Folositi modelarea de atribuire (Attribution modeling)

Examinarea eficacitatii diferitelor canale de marketing prin modelarea de atribuire poate ajuta la dezvaluirea modului in care acestea colaboreaza pentru a crea conversii si a creste veniturile. Aceasta este o modalitate ideala de a evalua adevarata influenta a SEO asupra performantei afacerii.

Folositi apeluri la actiune (Call to action)

Incurajati vizitatorii site-ului web sa intreprinda actiuni specifice, cum ar fi completarea unui formular sau efectuarea unei achizitii, prin implementarea indemnurilor. Acest lucru va va permite sa monitorizati numarul de clienti si veniturile generate de SEO in sistemul dvs. de management al relatiilor cu clientii (CRM).