Unii proprietari de afaceri ajung pe site-urile de rețea socială și încep imediat să lucreze. Scriu sute de bloguri, postează multe reclame și încep comunicările cu mulți dintre influenceri cu profil înalt. Construiesc rețele uriașe în câteva luni.

După ce au petrecut două sau trei luni, încep brusc să se simtă dezamagiti. Ei se întreabă de ce nimeni nu le-a dat nicio sansa sa vanda ceva. Până la urmă, au făcut sute de contacte noi, nu-i așa?

Câțiva încep apoi să critice membrii existenți ai site-urilor și cu un bubuit și un puf de fum; ei pleca. Tocmai în punctul în care încep să aibă un impact … au renunțat.

Generarea de venit de pe site-urile de rețele sociale funcționează diferit față de majoritatea altor forme de marketing. Este aproape imposibil să generezi rezultate imediate, decât dacă ești foarte norocos.

Este nevoie de timp pentru ca oamenii să înceapă să aibă încredere în persoana ta online. De unde știm că sunteți cine spuneți că sunteți până când nu ați fost în jur de ceva timp? Este nevoie de mai mult timp pentru a construi relații reale cu oameni pe care nu i-ați întâlnit niciodată față în față, apoi în viața reală.

Este nevoie de timp pentru ca motoarele de căutare să îți indexeze blogurile și reclamele înainte să înceapă să plaseze site-ul dvs. mai mult pentru cuvintele cheie. Odată ce site-ul dvs. web începe să se plaseze mai sus, va dura timp pentru ca oamenii să vă descopere site-ul, să citească conținutul, să se entuziasmeze și apoi să ia legătura.

Așadar, dacă sunteți nou în rețelele sociale, atunci utilizați o abordare mai blândă. Fii implicat pe termen mai lung. Faceți cunoștință cu ceilalți oameni de afaceri de pe site. Întâlnește-i în viața reală.